Blogger Layouts

Friday 19 March 2010

Voltunk ma a penteki ovielokeszito foglalkozason. Megmondom oszinten rettegtem, h Arvin "megtamad" megint kissebb kolkoket, de nem. Mondjuk ott ultem mellette vegig, aztan egyszer egy daruval fejbevagott egy babat, elkapta a tanarno es felrehivta. Meg is illetodott, de a fulembe sugta, h sojji (sorry), mondtam neki, h a kisfiunak mondja ne nekem. Persze szart odamenni, csak lehajtott fejjel odakullogott es megsimizte a kisfiut.
Na mindegy, csak a gyerekek eveszeterol beszelgettunk a gyerekek eveserol.
Kiderult: az osszes angol gyerek mekis sultkrumplit eszik csak, valamint ha nincs a kozelben meki akkor a sultkrumplit jol megszorjak low-sodium soval igy "egeszsegesebb":-)))
De egyebkent kedves tarsasag, csak egy csaj van, aki iszonyat, h lenez engem meg egy lengyel csajt. A kisfia nagyon szeret az Arvin kozeleben sertepertelni, de az anyja mindig odaugrik el elviszi a kisfiut. Most ezt nem tudom mire velni, mondjuk rakerdezni nem fogok, mert heti egyszer latom a csajt masfel orara, tehat annyira nem zavar, csak erdekes.
Na mara elteszem magam, mert elfaradtam...nemtudom annyira faj a combcsontom, h sirni tudnek. 7 eves koromban eltortem es igazandibol azota sem jott 100%-ba rendbe, de ma azt hittem meghalok....

No comments:

Post a Comment