Blogger Layouts

Saturday 20 March 2010





Tavasz anyo ugy dontott eleg napsutest es tavaszt kapott Anlia-zuhog az eso. Persze benntragadtunk. Gondolkoztam mit is csinaljunk. A duplo most nem erdekli ma, az autok sem villanyozzak fel, tv-t azt birna egesz nap nezni, de azt meg en nem engedem meg.. Eszembe jutott, h regen kreativkodtunk-csinaltam hat egy jo nagy adag sogyurmat. Csinaltunk kukacot(tesz-vesz varosos kukacot), nyuszit, cicat,katicat, autot(nana, hogy maradhatatna ki), amikor mondta, h kukakauto epiccsunk akkor egy kicsit elbizonytalanodtam:-)))) helyette inkabb csinaltunk egy kezlenyomatot. Bedobtuka sutobe es szepen kiszaritottunk oket. Kozben elohalasztam a vizfesteket. letakartam az asztalt egy picit es kezdodhetetett a moka!
Hat nem tudom, h ez aggodasra ad-e okot, de az ARvin eloszeretettel hasznalja a fekete szint. Sot majdnem mindent feketere akart festeni. Hiaba mutogattam neki, h a zold cica szebb, meg aranyosabb, o csak feketet akart! Vegul aztan csak szines lett az "allatkertunk". Miutan kifestettunk mindent, elkezdte volna festeni az ajtot, de gyorsan hoztam meg papirt es mondtam, h csinaljunk nagyikanak husvetra kepeket. csinaltunk kezlenyomatosat, lablenyomatosat (iszonyuan elvezte), ujjal festettunk, stb.
Iszonyat mocskosak voltunk, de jo volt. Utana a legnagyobb megrokonyodesemre kiment a konyhaba a csaphoz huzta a szeket, szepen felmaszott es mondta,h biszk, biszk (viz, viz).
kepek.

No comments:

Post a Comment