Blogger Layouts

Friday 12 March 2010

Gyerek

lerakva, elaludt a kezeben a tesz-vesz varossal. Tok jo, ma este volt az elso este, h meseltem neki. Masnak ez biztos fura, de eddig azert nem meseltem, mert latszott rajta, h nem erdekli. Ma este pedig valami felindulasbol megkerdeztem, h olvassunk es mondta, h jo-jo. Leheveredtunk az agyunkba, hoztuk a sexy takarot(sza-sza) es elolvastam neki. O meg csak kommentalt minden kepet:-))))))))
En meg nezem itt a wife swap-ot. Van ket tok kulonbozo feleseg es csaladot cserelnek egy hetre. Ezen a heten az egyik csaj egy ilyen Jordan-fele cicamica feleseg, a masik meg egy ilyen igazi bezzeganya. Basszus a cicamicanak harom gyereke van: egy baba amostani ferjetol (mocskosul el van kenyeztetve) a masik ketto meg az elozo ferjetol. A csaj frankon ruhelli a ket nagyobbat, a gyerekeknek 7-kor a szobajukba kell vonulni, h o kettesben maradhasson a ferjeve. Azt mar nem is emlitem, h a ferj egy igazi faszfej..... Na mindegy ezeknek az angoloknak erdekes fogalmaik vannak a gyereknevelesrol.

No comments:

Post a Comment