Blogger Layouts

Monday 29 March 2010







Egesz hetvegen olyan fos ido volt, h keptelenseg volt elore tervezni. Szombaton szokasos eso, igy ki se mentunk. Itthon kreativkodtunk, gyerek rakapott a vizfestekre. Egy nap alatt elhasznalt egy egesz talcat:-))))
Vasarnap elvileg Arash itthon lett volna, de a paintball-sok hivtak, h ehen halnak. Reggel 9-kor kellett volna indulnunk, de persze elfelejtettem atallitani a faliorat. Azt vettem alapul. Annyi eszunk meg nem lett volna, h megnezzuk a mobilos orat. Nagy komotosan reggelizunk, Arash hozza az orat, mondja, h bazdmeg Kata elkesunk. Mondom aaaaaaaaaaaaa, meg csak haromnegyed 9 van. Mondja: a-a, haromnegyed 10. Elfelejtettuk az orat! Na nagy rohanas, de vegul csak odaertunk.
Utana gondoltuk elmegyunka bristoli allatkertbe, mert a bolttol kb kopesnyire van Bristol, de persze a gps-t otthon hagytuk. Arash meg a csaja (noi hangra van beallitva) nelkul nem megy sehova:-(
Na akkor kitalaltuk,h hazamegyunk, pihizunk egy picit el este elmegyunk usziba. Odauton vegig azon paraztunk, h tuti sokan vannak vasarnap leven. Viszont mire odaertunk a parkolo tok ures volt, hebe-hoba egy auto. Na gondoltam legjobbkor jottunk. Cuccok ki, Arvin nagy boldogan mondogatja, h uszi-uszi, biszk-biszk (viz-viz). Bemegyunk. Erre a recepcios csaj: sajnos vasarnap csak 5-ig vagyunk. Na ezt magyarazza el valaki egy besozott ket evesnek! Visitott,h uszi-uszi, nem ertette, ha be van zarva. Gondoltuk nem baj, megprobaljuk a masik uszit. ott a parkolo csurig volt-gondoltam ez mar csak jot jelenthet. Viszont itt meg kiderult, h a babamedence zarva van vasarnap este. Na-itt jol elkaromkodtam magam....
Nembaj, hazamentunk es a kadba csinaltam uszit a kolyoknek. Tok jol elszorakztunk:-))) Na ilyen uncsin telt a mi hetvegenk:-(((

No comments:

Post a Comment