Blogger Layouts

Thursday 11 March 2010

Hu nagyon regen voltam, de majd mostantol jo kislany leszek.
Szoval eleg sok valtozas tortent kis eletunkben. Talan az egyik legfontosabb, hogy Arvin 2 eves lett. Igen marcius 4-en 13:14 perckor 2 eves lett az en pici fiam. Hihetetlen, hogy ket eve meg egy icipici (na jo nem, mert 4800 grammal szuletett) baba volt, ma meg mar egy 14 kilos kisfiu. Igen kisfiu, erre tegnap jottem ra. Tudom hulyeseg: amikor meg baba volt, volt a laban olyan babahajranc es tegnap vettem eszre az esti furdesnel, hogy ez biza eltunt. Na de elkalandoztam....
Masik nagy ujsag, hogy Arvint beirattam pre-schoolba. Ez olyasmi mint otthon az ovi. A nurseryben meg nagyon nem tanulnak semmit, itt viszont mar tanitgatjak oket, felkeszitik oket a sulira. Szoval a gyerek beiratva, de csak jovo januarban kezdhet, amikor betolti a 2 ev 9 honapot. Addig viszont van egy ilyen pre-school elokeszito, ahol heti egyszer a jovendobeli csoporttarsak talalkoznak es jatszanak. Eddig mar voltunk joparszor, Arvin szeret oda jarni. Talan az egyik hatulutoje, hogy altalaban alvasidoben van. Holnap is megyunk:-?

No comments:

Post a Comment