Blogger Layouts

Wednesday 17 March 2010

Ideertem

vegre. Eleg hajtos napot zarunk. Reggel jo koran keltem, mert tegnap este hajat mostam, de mar lusta voltam kivasalni (az nem maradhat el sohasem-ruhellem a gondor hajamat), igy reggel 7-kor felkeltem, mert ma playgroup-pal kezdtunk. 10-kor kezdodik, de mivel gyalog megyunk es eleg messze van, mar 9-kor uton vagyunk. Zarojelben jegyzem meg, h Arvin honapok ota nem hajlando babakocsiban utazni, de ma kerdeztem tole, h nem pattansz bele es legnagyobb megrokonyodesemre beleult. Utkozben felszedtunk egy baratnomet a kisfiaval. Tok jo kis reggel volt, most nem voltak sokan. Fiuk eljatszottak, elfestegettek aztan bementunk a softplay nevezetu-altalam csak duhongonek aposztrofalt helyre. Franko hely: a szoba minden egyes negyzetcentije ki van parnazva, van egy rohadt nagy medence telis tele szines lasztikkal, gumicsuszda, stb. stb. Na a ket gyerek ugy megizzadt, h pl Arvinnak franko kis izzadsagfolt volt a mellkasan:-)))nemhiaba ferfiember:-))
Aztan az Ember felszedett minekt es gondolkoztunk, h mit csinaljuk delutan. Mondom neki, h ugy elmennek uszodaba. Felcsillant a szeme az Uramnak. Hazamentunk, gyerek lerak. En kozben elrohantam uszopelust venni, meg gatyat az Uramnak. fel 5-kor elindultunk es a masik varosban levo usziba mentunk. Arvinnak ez volt az elso uszasa. Oszinten szolva en rettegtem, h bogni fog, mert nem igazan fogekony az uj dolgokra, eleg tartozkdo gyerek minden ujjal szemben. Viszont IMADTA:-)))) Felfekudt a vizra, ledugta a fejet, beallt a vizeses ala. Nagyon jol erezte magat, megbeszeltuk, h heti programma alakitjuk ez az uszas dolgot.
Utana persze tok ehesek voltunk igy elmentunk pizzazni. Hat nemtudom hogyan, de a 2 eves gyerek megevett egy egesz pizzat! Mi csak neztunk- aztan mikor megette, hatradolt es egy iszonyatosat bufogott, mi meg majd leestunk a szekrol a rohogestol:-)))
Szep nap volt!

No comments:

Post a Comment