Blogger Layouts

Sunday 14 March 2010

Anyak napja


van me Angliaban. En nem is tudtam, hogy ez nem egynap van a masik orszagokkal. Pl a Lengyeleknel majus utolso vasarnapja, nekunk majus elso vasarnapja (asszem), itt mindig valtozo, de altalaban marcius kozepere esik.

Gyonyoru szep napra ebredtunk: olyan igazi tavaszi, hetagrasut anap, de nincs az a gatyarohaszto meleg tavaszi napra. Arvin is jokor 8 fele ebredt. Megitta a tejet, felrazta az Embert, aki rogton felkelt es MAGATOL, mindenfele elhintett "kulcsok" nelkul felkoszontott Anyak napja alkalmabol. Olyan, de olyan jol esett. Ez volt az elso igazi anyaknapjam, ahol tenyleg azt ereztem, h rolam szol a nap. 2 eve ugye pont Arvin szuletesnapja elott 2 nappal volt Anyak napja, tavaly nem tudom, mert fasirtban voltunk az Emberrel, aki amugy sem valami jo unnepemlekezos. Ugyhogy maradt az ezev, csodalkoztam is, h emlekezett.
Felkerekedtunk, h kimegyunk a bolhapiacra, de a jovo heti Gold Cup miatt (az egyik legregebbi legnivosabb loverseny-meg a kiralyno is jonni szokott) elmaradt. Nem akartuk elfecserelni az idonket igy atmentunk a szomszed kisvarosba, ahol folyik valami folyo es mellette van egy csodaszep park, jatszoval, stegekkel, csonakokkal, kacsakkal. Nagyon jol ereztuk magunkat, bar csak a stegekig jutottunk, mert az valamiert nagyon bejott neki. Onnan dobalta a koveket, meg nezte a kajakosokat. Nem mellesleg az Ember latot egy magyar kajakost, mert a csaj pulcsijan egy magyar zaszlo volt (en nem lattam), meg a hajojan is ott volt a pirosfeherzold.
Arvin kisarazta, kikutyaztakacsazta magat. Elindultunk haza, viszont a parkoloban majdnem raestem a gyerekre. De ekkora bena pinat mint en. Alltam a gyerek kezet fogom es egyszer csak valamiert elestem magam ala rantva a gyereket, pedig nem is szedultem meg semmi.hm fura. (amugy is hulye dolgok tortennek velem mostanaban: tegnap a lepcsorol estem le egymas utan ketszer ugyanazon a helyen, poharakat torok el a kezemben mindenfele megeroltetes nelkul, tanyerok esnek ki a kezembol ugy, h ket kezzel fogom.....)Mindegy rettento szep delelottot toltottunk el egyutt. Az Ember meg bevallotta, h ma nem megy be a boltba, hanem itthon marad. Milyen romantikus-gondoltam, aha, kiderult, h valami elmaradthatatlan foci lesz delutan:-P
Ebedelni az indiai bufebe mentunk, bar en nem annyira szeretem a kajajukat, de hat nem szolhat mindig minden rolam!( quote: Ember)

No comments:

Post a Comment