Blogger Layouts

Wednesday 31 March 2010

Tok jo volt a mai nap. Arash itthon volt. REggel elmentunk a varosba csavarogni, bankba ugyeket intezni. Egy baj volt, h kurva hideg volt. Pedig mar ugy remenykedtem, h jon a joido...ehes diszno makkal almodik:-))))Arash megint nem birt magaval, vett a gyereknek egy 20 darabos autokeszletet. Ugy kezdodott,h bemntunk a tkmax-ba. Van ott egy jatekreszleg, ahol tok markas jatekokat lehet venni az eredeti ar toredekeert. Na persze ARvin mar csukott szemmel odatalal. Mondtam az apjanak menjen nezzen maganak valami ruhat mi addig "jatekozunk". Arvin szepen elpakolgatt a jatekokat. Ha nem jon oda az apja, akkor tok szepen kijott volna.De nem, odajott es elkezdte neki mutogatni, h ez kell-e, az kell-e. Na persze kellett neki minden. Mondtam Arashnak, h nem kell meg egy kiauto, mert dunat lehet rekeszteni a kisautokkal. nem megvette neki a 20 darabosat. De persze a leggagyibb minoseg(mar most este a darabokat porszivoztam).
Ebedelni a burger kingbe mentunk, de miert? Mert Arvin elkezdett hammazni az etterm elott. Erre apja: all right darling, we`re gonna eat here. Na most erre mit mondjak. Mondtam neki nem lesz ez igy jo, h a gyerek egyet fingik o meg rogton ugrik. Aranyosmeg minden, ahogy biggyeszti a szajat, de a fejunkre fog noni.
Delutan meg elmentunk usziba. Haaaaaaaaat a gyerek kesz volt. Mar amikor meglatta a csomagokat mondogatta: uszi, gyelek(gyerekek), ladba:-) Vittunk neki most karuszot. Feladtuk ra, odarohant a medencehez es egy jo nagy seggessel belecsobban a vizbe. Semmi felelemerzet semmi! Kesz voltam. Masfel orat eluszkalt, tok egyedul, mindenfele segitseg nelkul. Remelem ez majd igy lesz ezutan is. Nagyon szeretnem ha szeretne uszni. En sajnos rettegek a viztol, uszni sem tudok:-(((((((((( Ja tok vicces volt. Van a medencenek egy hatalmas csuszdaja. Apja elvitte a gyereket lecsuszni. Mindenki tok gyorsan, nagy sebesseggel csuszott. Az en ferjecskem meg beragadt:-))))))))))))))))))))Juj de rohogtem:-))))))))))))Kicsit sem egett, amugy is tok konnyen zavarba lehet hozni:-))) Arvin nem akart kijonni, egy dologgal tudtam kicsalogatni: a zuhannyal. Hazafele meg kidont persze, osszekulcsoltuk a kezunkat (mellette kell ulnom, kulonben kimaszik a gyerekulesbol) es mar aludt is.

No comments:

Post a Comment