Blogger Layouts

Wednesday 24 March 2010

Merges

vagyok. Elmentunk a szerdai playgroupba. A vezetono frankon rasszista es ez ma tudatosult bennem, illetve bennunk, mert egy lengyel baratnommel szoktunk menni. Amikor legeslegeloszor mentunk bealltunk a sorba, h bejuthassunk. Odajott hozzank, h mi nem mehetunk be, mert sokan vannak (mindezt bajvigyorral jo hangosan, lassan mondva. Bazdmeg kulfoldiek vagyunk nem hulyek. Mondjuk meg is szegyenitettuk, mert ezt meg is mondtuk neki.) Ok, semmi gaz. Kicsit furcsaltuk, mert utanunk mindenkit beengedett. Mindegy. Ra egy hetre mar mehettunk. Utana nem is volt gond, de az az igazsag, hogy nem is lattuk a csajt. El is felejtettuk. Aztan ma megjelent. Eleg kevesen voltak megint, ugy mint a mult heten. Ilyenkor nem figyelek annyira a gyerekre, mert nem tud ugy "elveszni", mint amikor ott van 100 gyerek. Leultunk a baratnommel es beszelgettunk, de persze fel szemmel mindig a fiukat figyeltuk (Arvin megint agressziv korszakaban van). Ja mellettunk ult vagy 5 angol no. Odajon ez az idiota es ilyet szol, hogy mar figyel minket egesz nap, folyton dumalunk, h a gyerekre is kene figyelni. Megkerdeztem miert valami tortent? Azt mondja nem nem (de mindezt azzal a kibaszott bajvigyorral a fejen, h azt hittem letorlom a keperol).
Ra egy orara Arvin bement abba a szobaba, ahol mindig kevesen vannak, mert egy kicsit eldugott. Itt vannak a duplok, meg motorok, meg a fius dolgok. Persze ARvin leult es egyedul eljatszogatott, de ott ultem mellette. Erre jon a csaj, hogy vigyem ki, mert o be akarja zarni a szobat. Mondom neki, h mikor lesz vege a playgroupnak. Azt mondja delben. Mondtam jo, akkor delben kimegyunk. Na erre lefagyott a mosoly az arcarol. De nagyon ideges voltam. Ja a baratnomnek is folyton necces dolgokat beszologatott.
12-kor amikor vege lett a dolognak es szedelockodtunk felrehivtam es kerdeztem, hogy tisztaban van-e egy masolata az equal opportunity policy-jukbol(ebban az van leirva, h mindenkit vallas, szarmazas, nyelv satabbi megkulonboztetese nelkul egyenlokent kell kezelni. ez torveny. ha valaki nem tartja be, akkor be lehet perelni). Na ezen tenyleg majdnem szivrohamot kapott, de hozott egyet. Megmondtam neki, h a viselkedesenek kovetkezmenyei lesznek, mert miota mi odajarunk (egy jopar kulfoldi odajar)folyton megkulonboztetve erezzuk magunkat. Megmondtam, h irni fogok egy levelet az onkormanyzatnak (mukodteto) es az OFSTEAD-nak (ok felugyelik a sulikat, playgroupokat bolcsiket, ovikat). Hat a csaj kopni nyelni nem tudott. Ja es meg benyogtem neki, nehogy azt higgye, h eltantorithat minket, minden egyes szerdan ott leszunk. (csakazert is:-)))
Lenyeg, h szarul esett na. Jar oda egy nagymama, aki mindig a kisunokajat hozza. O is odajott es mondta, h tokeletesen igazam van.
Kivancsi vagyok mi lesz a dolog kimenetele. De beragtam a csajra. Eppen ezt beszeltuk a kulfoldi anyukakkal, h ezert halogattuk honapokig ezeket e helyeket, mert feltunk, h maskent kezelnek minket. Hat most bebizonyosodott. Pedig mindenki mas nagyon kedves es segitokesz, csak ez az egy idiota kurva.
Mindegy gyerek jol erezte magat.

No comments:

Post a Comment