Blogger Layouts

Friday 12 March 2010

Elfelejtettem. Arvinnak megvan a kovetkezo angol szava: CAREFUL (ovatosan!).
Az ugy van, hogy amikor mi jatszozunk vagy kinnt vagyunk akkor en mindig angolul beszelek vele. Foleg akkor, ha nem magyarokkal vagyunk. Persze a jatszon mit orditok utana: Arvin, be careful!
Ma az apja vezetett, de hirtelen fekezett es az Arvin ilyet szolt: Apaka, keful!!!!!!!!
Meg ra is kerdezett,hogy jol hallotte-e, vagy megint valami magyar gyongyszemet sikerult kicsikarnom belole.
Mondjuk, ha mar itt tartunk tegnap nagyon szidtam magamat. Az ugy kezdodott, hogy reggel megtalalta a legot, persze nekem kellett osszerakni. Valami kis szirszar db hianyzott en meg felkialtottam, hogy a faszba, aki kitalalta ezt a szart. Na gyereknek sem kellett tobb, rogton faszozott:-))) Nem mondtam neki semmit, mert azt olvastam, ha raszol az ember, akkor tudja, h valami tilosat mondott es rihtig mondani fogja. Ugyhogy csak raneztem csunyan (mondjuk belul rohogtem, mert nagyon edesen mondta). Mostmar tenyleg nem fogok elotte karomkodni.

No comments:

Post a Comment