Blogger Layouts

Wednesday 28 April 2010

Elmentunk shoppingolni, de kar volt. Persze Arvinnak megint beujitottam egy par cuccot-szerintem most mar nyar vegeig okes lesz, talan meg egy szandal kell neki. Majd meglatjuk milyen ido lesz, mert pl tavaly is vettem neki egy tokszupi meregdraga szandalt, azt kb ket hetig hordta, mert a nyar hatralevo reszen esett, vagy hideg volt...
En csak egy polot vettem, meg melltartot. En ki vagyok borulva az idei divaton. Megy a valltomes (kerdem en mikor nezett ki barkin is jol a valltomes), meg a viragminta (ugy nez ki az osszes mint valami szar tapeta), meg az uv szinu!!!!!! picsanadrag (az is igen keves nonek all jol es ha jol is all szerintem nem illendo na).
Ja olyan egy baromallat vagyok. Van ez a mesehos a peppa pig minden reggel megy . Arvin szokta nezni. Es most elhoztak az helyi szinhazba a szinpadi valtozatat. Ilyan hatalmas mascott fele figurak tancikalnak meg ilyenek. Pont ilyen kis szarosoknak valo mint o. Lenyeg, h vettem ra jegyet meg honapokkal ezeleott. Ma mikor mentunka varosba feltunt, h egy csomo gyereken van peppas polo, meg a kezukbe peppas lufi es akkor esett le, h basszus ma volt az eloadas. Nem kicsit bazmegeltem a fout kozepen. Arvin imadta volna, plane, h kiderult polot meg minden fele ajandelko t ingyen adtak.........szaranya vagyok na........

No comments:

Post a Comment