Blogger Layouts

Wednesday 21 April 2010

Basszus mi tortent tegnap ejjel! Arash olyan ejfel korul hazaert (en mar reg aludtam), de csak ketto korul fekudt le. Mondta, h feljott az emeletre, eloszor bement az ARvinhoz megnezni, h bevan-e takarva, stb. Mondta, h csak egy nagy takarogombocot latott, gondolta Arvin azalatt horpaszt. Aztan bejott a mi szobankba es mondta, h az Arvin ott volt mellettem. A dologban az a furcsa, h nekem fingom sincs hogy kerult oda. most ket opcio van:
1.- kimaszott az agybol es atcuccolt hozzam.
Viszont meg nem lattam soha kimaszni az agybol, csak probalkozni. Ha at is jott volna, azt meghallottam volna, mert tuti nem hangtalanul csinalta volna, hanem suru anyazasok kozepett.
2. -alvajaro vagyok (nem az elso eset,h hulyeseget csinalok almomban), ami iszonyat ijeszto. Ezzel az erovel az ablakon is kidobhattam volna almomban. Hihetetlen, tenyleg nem emlkeszek semmire basszus. Pont multkor volt a velveten, h a pasi alvajaro volt es almaban megeroszakolta a 4 eves lanyat. Es bebizonyitottaka dokik, h valoban nem emlekszik semmire annyira melyen aludt.
Nem tudom reggel ota ezen agyalok, h mi tortent volna ha........
Masik elhataroztuk vegleg, h Arvin bolcsis lesz heti 3-4 napon. Ma voltam is a bolcsiben. Holnap megyunk egy "tour"-ra es valszeg juniustol mehet. A masik, ahova elvileg januartol menne-meg gondolkodok rajta, mert igazandibol elegge vegyes velemennyel vannak rola es meg akkor nem tudok donteni. Nekem tetszik, de meg nem hagytam ott egyedul soha es az az igazi mervado, h o hogy szeret ott lenni.

Mostmegyek es olvasok meg egy par alvajaros sztorit:-)

No comments:

Post a Comment