Blogger Layouts

Saturday 30 October 2010




Megvolt a Halloween buli a bolcsiben. Hat ha meg valaki latott edeset....Komolyan. Kezdjuk ott, h Arvin ugye Woody lett (a toystorybol, o valasztotta), jelmezenek egyik tartozeka egy pihekonnyu cowboy kalap volt. Na most elindultunk, rohadt nagy szel volt: persze, h elfulta a fejerol a kalapot (pedig konyorogtem neki, h vigye a kezeben).....befujta a szomszedhoz....utalom a szomszedot...gyorsan hivom apjat, h mi a szitu...mindegy elindultunk a kulcsfontossagu tartozek nelkul (apa visszaszerezte a kalapot, de nem jutott eszebe, h utanunk hozza...)
Beleptunk a bolcsibe: hat teljesen atalakitottak. Mindenhol mupokhalo logott, pokok, bogarak, csodaszepen kifaragott toklampasok, ovonenik banyaknak oltozve. Iszonyat jol megcsinaltak, Arvin is csak allt tatott szajjal, egy szo nem jott ki a torkan (kevesszer fordul elo).
Meg visszaneztem es lattam, h a lanyok arcfesteset vizsgalgatja (kesobb mondta, h Lily butterfly anya. Lily butterfly. )
Aztan egyre kellett ertemenni, persze valtonaciban volt, mert mondta a dadus, h mondta o h pisilni kell, de mire leszedte a ruhajat, addigra becsurrant, de ahogy elneztem, minden kicsi valtoruhaban volt:-) Ja azok a pici lanyok a kiralylanyos ruhajukban.....elhataroztam, h nekem kell egy lany:-)))
Na mindegy hazafele a kocsiban hallgathattam, hogy volt "spider toota"(pok torta), muffin, fishbiszkit (hal rudacska, ugy hivjak, h fishfinger, de o atnevezte fishbiscuit-nek), bokkoli (brokkoli).
A mai jatszohazas halloweenra meg nem tudunk menni, mert ejszaka megint befulladt es ugy sipol a tudeje, h az ihaj. Felhivtam a dokit, de azt mondta, h ne vigyem most a korhazba, ha nem muszaj, mert valami fertozes van. Elmondta mit csinaljak, ugyhogy varok....nem akarom, h beteg legyen.

No comments:

Post a Comment