Blogger Layouts

Thursday 14 October 2010


Megint vege a bocsis hetnek. Csutortoktol itthon van az Arvin.Ez mindig tok fura, mert nagyon hozzaszoktam, h harom reggel csak az enyem a heten.
Nem tudom miert nagyon anyas lett, meg a meset is ugy nezi, h beleul az olembe es ha csak el merem venni a tekintetemet a kepernyorol, akkor mar reklamal.
Ja reggel tarasasozni tanultunk. Kaptam meg 3-4 eve itteni baratnoimtol monopolit. Beraktam a szekrenybe, h na majd egyszer. Arvin persze megtalalta es jott, h "was that?" mondom nekik, h tarsas, "taasas? Kata". Kerdem jatszunk vele? Persze jott a valasz mindenfele nyelven:-)
Leraktuk es mondtam neki, h valasztani kell egy babut (o rogton elvette az osszeset azzal a felkialtassal, h "all mine") es a dobo kockat eldobjuk es annyit lepunk, ahanyat mutat a kocka. Na a dobokocka a masik szobaba landolt:-)) Na mindegy lenyeg, h tok jol eljatszott(unk) vagy egy fel orat, amikor is rajott, h mekkora poen lenne anyat fejbevagni a fem figurakkal. A tortenet vege, h o fejbehuzott en meg elpakoltam a jatekot mondvan, h ha nem tudsz jatszani, akkor itt a vege a tortenetnek. Erre o hisztizett, de azert vegul odajott es szo szerint belehuppogte a fulembe, h bocsi Kata.
Ja ez egy tok erdekes dolog, h ha rosszat csinalt es bocsanatot kell kerni, akkor azt az orra alatt kisunnyogja mindenfele szemkontaktus nelkul. En is ilyen voltam, mindig elbujtam anyam moge, ha valami rosszat tettem....

No comments:

Post a Comment