Blogger Layouts

Wednesday 20 October 2010

meg akarom valtoztatni a bloghatteremet, de valamiert nem csereli ki, marha idegesito....
Na lenyeg, h ma szulinapi buliban voltunk. Meg Arvin szuletesenek idejen volt nekunk egy lengyel par az alagsorban, akivel nagyon osszebaratkoztunk (Amelia lanyuk 5 hoval idosebb). Aztan elkoltoztek es egy kicsit eltavolodtunk, de valamelyik nap irtak, h Amelia 3 eves lett es ha akarunk menjunk at. Na atmentunk, tok jo volt. Annyira jol eljatszottak (Barbiztak-khmmmmmmmmm.:-). Azota megszuletett Amelia kistestvere: Matilda is, akinel csak az Arvin szebb......szerelmes vagyok abba a lanyba, komolyan. Mondtam, h hazahozom, felnevelem. Kis mosolygos, negykezlab tepert a "nagyok" utan.
Hu ugy jottunk haza, h mondtam Arvinnak, h ha akarja ha nem kistestvert kap:-))))))))))))Kar h az apja nem akar:-((((((((((((((((( Ugy hianyzik a kisbaba a kezembol. Nem tudom, h elmagyarazni, de megprobalom: Arvin az elso kisbaba, aki a kozvetlen kornyezetemben "utamba kerult" es baba koraban annyira stresszeltem, h minden jo legyen, annyira mindent konyv szerint csinaltam es annyira nem volt segitsegem senkitol, h a napok, esemenyek, hofordulok, merfoldkovek ugy egybemosodtak es sokat elfelejtettem. Persze van kismillio kep, baba album, ahova mindenfelet feljegyeztem, de az mas...Ezert gondolom, h a kistesonal mar sokkal nyugisabb lennek es probalnam elvezni az anyasagot es nem ugy felfogni, mint egy "feladatot"....

Ja Arvin ma "beszolt": Anya (elkezdett anyazni vegre), can i have chocolate?
mire en valaszoltam magyarul, h nincsen csoki, erre o: try to find some, please! De igy mindenfele bokkeno nelkul-en kb 5 perces rohogogorcsben tortem ki:-)))))))))))

No comments:

Post a Comment