Blogger Layouts

Saturday 2 October 2010

Elment a pereputty-ennek oromere kinyitottam egy uveg rozet es meg is ittam:-) de bunkesz vagyok:-)
Jol vagyunk, megvagyunk. Ugy nez ki Arvin is teljesen szobatiszta lett, most mar a kaka is belemegy a bilibe. Miutan mindig a naciba ment, leultem vele es megmondtam neki, h ez igy nem koser-igenis tessek bilizni. Megertette, mert azota a bilibe megy. Sot a bolcsiben az egyik pajtasanak is nagy okosan mondta, h Tobi kaka in the potty, ne a fooooooodre:-))))Jaj nagyon edes, most megint egy anyas korszakan megy at,mert szinte hozzam van nove. Beszel, beszel neha mar a fejem zsong:-) Bolcsibe is vegre jar ket het kenyszerszunet utan, nagy oromomre mar nem csak a Jacobbal jatszik, hanem a Toby-val (ennek a kis manonak olyan szeretetehsege van, h az hihetetlen. Megsimiztem a feje bubjat es olyan olelest kaptam, h azt hittem felborulok) es a Tylerrel is. Mar kezdtem aggodni, mert egesz nap csak azt hallgattam, h Jacob igy Jacob ugy.....
Megkaptuk az oszi-teli programokat is. Tok jo lesz. Lesz Halloween party, lesz tuzolto nap, amikor a helyi tuzoltok elviszik oket egy korre (szerintem kesz lesz ettol, mert remeg a tuzoltokert), lesz lovacskazos nap,a mikor egy ponit hoznak be az udvarra, lesz allatkert nap, amikor az allatkertbol hoznak nekik egy par allatot, lesz persze karacsonyi parti, meg lesz fenykepezkedes. Azt mar tokre varom, mert utoljara 6 honapos koraban csinaltak rola profi kepet. Azok tunderiek, de azota sokat valtozott of korsz es nem bannam, ha egy profi fotos megorokitene.

Vegere egy kis Arvin-szaj:

"Kata (mostanaban Katakent futok), this is nem veszelyes, this is dangerous"
"Kata, u r noughty girl"
Orvosnal (aki meg mindig ugy nez ki, mintha GQ magazinbol lepett volna ki):
Doctor, give me stickers please. A doki ezen ugy rohogott, bocsanatot kert, h elfelejtette a matricat erre a gyerek nagy flegman visszaszol, h " no probs" (no problem en szoktam mondogatni)

Az egyik baratnom kisfia 3 honappal fiatalabb Arvinnal (2008 junius 4-en szuletett) es miutan o is vegyesgyerek o is eleg keson kezdett el beszelni. Az anyja elegge mocskos szaju es a fuck-ok csak ugy ropkodnek otthon. A kisfiu persze elkezdte mondogoatni, h fuck you, fuck you.
Na lenyeg, h atmentunk es egyre csak fuck youzot az Arvinra. Arvin csak nezett, nezett, majd nagy komolyan raszolt, h Aryan this is not fuck you, this is thank you :-))) Na most egy milyen kis agyra vall, nem. tok buszke voltam ra.

No comments:

Post a Comment