Blogger Layouts

Friday 21 May 2010

szafari


Tegnap vegre iszonyat jo ido volt (bocsi otthoniak), biztos volt egy 26-27 fok. Reggel suliban voltam, aztan hazamentem. Pont az Arash az unokatesojaval beszeltek, h mindjart nalunk vannak es megyunk szafariparkba. Hu tok jo, osszekeszitettem mindent, kivetel egy dolgot: elfelejtettem atoltozni. Basszus azt hittem hogutat kapok. Ekkora barmot mint en.
Mindegy szafari jo volt: a zsirafok gyakorlatilag atleptek az autonkon (ok majdnem), egy zebragyerek behajolt az ablakon, a tevek lekopdostek minket (ami Arvinnal akkora sikert aratott, hogy utana egesz nap kopkodott).
Utana bementunk a vidamparkba, mert az is van aaaaaaaaaaam ott egybeepitve. A ferfiak elmentek vadulni, mi anyukak a ket fiuval elmentuk penzt elkolteni: celbadobtunk, horgasztunk. Nyertem 3 plussallatot.
A ket kicsi is nagyon szepen elvoltak: Arvin vegig olelgette, meg fogtak egymas kezet az Aryannal, meg tok jol eldumaltak: Aryan megtanulta magyarul, h fussal. En szoktam neki mondani, h fussal. Na erre o is elkezdte. Jaj iszonyat edesek voltak.
Este meg elmentunk etterembe, na milyen etterembe? Irani etterembe. Mar ismernek minket regen sokat jartunk a tavolsag ellenere, de miota megszulettek a gyerekek nem voltunk. Meglatott minket a tulaj, annyira megorult, h megkaptuk alegjobb asztaqlt, fiukat elvitte megmutatta nekik a helyet, a ket kis vakarek meg nagy boldogan ment az oreggel. Egyebkent iszonyatosan sokat hiszizett az etteremben, de rajottem, h azert, mert nem birja a meleget, hoseget. En is ilyen vagyok, szeretem a kellemes langymeleg idot, de amikor mar legszomjad van olyan meleg van azt utalom.
Aztan hazajottunk,bepunnyadtunk.
Ma meg mar megint nagy dolog tortent: a kisagyat atszereltem normalis aggya. eloszor csak nezte, h mi van, aztan felkapott egy csavarhuzot es segitett, igy a kb 10 perces melo masfel orassa valtozott, de megerte, mert ugy latszik imadja. Rendeltem a netrol egy ilye legurulasgatlot a Next-bol, elvileg holnap jon. addig meg odaraktam neki a ket kisszeket.

No comments:

Post a Comment