Blogger Layouts

Wednesday 19 May 2010

Iszonyat milyen hulye ido van. Ma pl tok sotet volt, de olyan paras volt, h siman rovidgatyaba meg rovidujjuban indultunk el. Elrobogtunk tecsoba, hat a gyerek annyit hisztizett mint meg nem. Ugy van a tecsoban itt, h bemesz es ott vannak a haztartasi cuccok, a ruhak, jatekok. Na most az en ket eves fiam siman tudja, hol a jatek, de ha pl azt mondom neki hozzal anyaak kenyeret siman elindul a pekseg fele es hoz egy kenyeret. Lenyeg, h az elso 3 percben megtalalta a Haroldot, a helikoptert a Thomasbol. Gondoltam nem baj jatszon vele, majd amikr nem figyel a vege fele kiveszem (ejnye ejnye tudom nem szep, de egy oran at uvolto gyerek rosszabb). szepen el is jatszott, de kozben tolnia akarta trolleyt (nem engedtem, mert sokan voltak es mindenkinek nekitolta), mindent o akart beledobalni (szinten nem engedtem, mert sok uvegest vettunk es korabbi esetekbol tanulva jobb ha ezt en csinalom). szo mi szo mindenert sirt, de nem csak a boltban itthon is, a kocsiban is,a mikor rajott, h nincs helikopter. szoval elegge nehez heteket elunk, remelem, h ez hamar elmulik, mert neha jol fel tudnam pofozni, de persze nem, mert hova pofozzak egy ekkora seggdugot? Inkabb altalaban otthagyom, mert ha szolok hozza meg jobban belelovalja magat. Inkabb teljesen ignoralom es ugy jon 10 perc mulva, h bocsi. Most is ez volt. aztan delben nem akart aludni, vegul lefekudt mellem, de persze en aludtam el, nem o. azt sem tudom mit csinalt 3 oran keresztul. de szerintem szepen elkirakzott mellettem.

No comments:

Post a Comment