Blogger Layouts

Saturday 8 May 2010

Itt vagyok nem tuntem el csak ihlet nem volt. Szoval a virag. Ereztem en, h nem lesz ez egyszru menet mar amikor megrendeltem, mert semmifele konfirmaciot nem kaptam vissza, de gondoltam ez Hungary, nincs ilyen.
VAsarnap du 5-re rendeltem a viragot, erre latom szombat este,h jott az email delutan 3-kor, hogy este 5(!)-kor aznap (!) kivittek a viragot, de miutan senki nem tartozkodott otthon igy visszavittek es a virag a szallitasi kotlsag ujboli kifizetese elleneben ujra ki lesz szallitva, vagy pedig a kalvin ter 9 alatt atveheto. Na kovetkezett egy 4 napos szocsata, amit le sem irok, mert tok ertelmetlen lenne. A lenyeg az, h az en anyak napi meglepim el lett baszva, de szo szerint. Isten eltesse az ember-t, aki kitalalta az i-phonet, mert legalabb tudtam anyanak rola kepeslapot kuldeni....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Arvinom is jol van, bar beteg lett. Az en hibam, mert nem birok a seggemen megulni, folyton cipelem valahova. Ugyhogy ez most visszautott. Tegnap ejjel is fennt volt egesz ejjel lazasan. Tunder volt, mert hangja nem volt, csak probalta mind a 10 ujjat az egyik orrlyukamba beletomni, de usse ko, ha ez szorakoztatja..... Most be vagyunk zarva, napi 4-5x megy atesz vesz varos, Vuk, Noddy karacsonya kombo-ideggorcs:-))))

No comments:

Post a Comment