Blogger Layouts

Tuesday 7 December 2010

Azt hiszem a ferjem SOHA, de SOHA tobbet nem teszi be labat jatekboltba. Mondtam neki tegnap, h menjunk mar ma el elintezni a karacsonyi ajandekokat (csak gyerekeknek veszunk), mert nem akarom utolso pillanatra hagyni. Mondja ok. Elmentunk a szomszed varosba a Toys r us-ba, ami egy rohadt nagy jatekaruhaz(/babaaruhaz). Hat bo 2 es fel orat oda beszabadultunk es szerintem idegosszeroppanast kapott, mire minden meglett:-)) (en imadtam minden percet, en ha lehetne siman ott tudtam volna meg maradni).
Eredmeny: Arvin kap fa kisvonatot (azt a magnesest), 2 hatalmas puzzlet, egy kis horgaszos tarsasjatekot, playdough-t. Meg majd szerintem veszek neki egy par konyvet es ennyi. Az ismeros gyerekeknek pedig vettunk ilyen thomasos keszletet, ami tele van filccel, matricaval, ilyen szirszarokkal.
Lenyeg, h ez letudva. Aztan most meg a karacsonyi menut tervezem, mert jonnek az Arash unokatestvere a csaladjaval 25-en. Na az meg egy jo kor lesz, mert az Arash beigert nekik nagy magyaros karacsonyi kajakat es meg rohadtul nem tudok toltott kaposztat meg iyeneket csinalni....

No comments:

Post a Comment