Blogger Layouts

Saturday 24 July 2010

Tegnap az Arvin belepisilt a bilibe. Tok jo volt, pont csereltem a pelusat, amikor csongettek. En meg mondtam neki, h amig anya kinyitja az ajtot uljon ra a bilire, ha pisilnie kell (hetek ota a kanape melle be van allitva). Lementem es amikor visszajottem lattam , h ul a bilin es belepisilt. Eloszor azt hitte, h rosszat csinalt, mert majdnem elsirta magat, de en ugraltam le fol, ossze-vissza pusziltam. Vegul mar o is nagyon orult neki.
Aztan este furdes elott is mondta, h pisike, lehuzta a pelusat es rault.
Aztan ma egesz nap nem volt rajta pelus es minden egyes alkalommal belepisilt a bilibe. Tok boldog vagyok- lehet, h jo uton jarunk. jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
de tenyleg tok boldog vagyok emiatt.

2 comments: