Blogger Layouts

Monday 26 July 2010

Bili 2.0

Vasarnap csak ket balaesete volt. Reggel felkeltunk, ROHANT a bilihez. Belement. Aztan feladtam ra egy gatyat, de mondtam, ha menni kell akkor huzza le. Nem huzta le,.....aztan apja kivitte az udvarra, mondta o, h bilibilibilibili, de nem ertek fol es az alsoszomszed ajtajara hugyozot:-(((((((((((((((((((((((((((((
Azutan a nap hatralevo reszeben profi volt.
Persze mar megvettem a kis aranycsillagokat es mondtam neki,ha bilibe megy kap egyet-egyet. Megertette...
Ma reggel is, mondta, h anya pisi. Rault es telepisilte a fel bilit-megneztem az ejjeli pelusat es majdnem szaraz volt, talan egyet pisilt bele....aztan jott a csillagert es megallapitotta, h SOK-SOK PISI SOK-SOK CSIJJAG.
A bolcsiben is mondtam, h pentek ota probalkozik a gyerek es mondtak, h jo akkor majd kerdezgetik ok is......

No comments:

Post a Comment