Blogger Layouts

Sunday 1 August 2010

Annyira merges vagyok, h azt el sem tudom mondani. Ugye mult pentek ota gyonyoruen haladtunk a bilitemaval, aztan most penteken megjott a kibaszott anyos, apos meg a foellenseg a sogorno es ugy elbasztak mindent, ahogy azt kell.
Senki nem szereti, h egy csomoan tapsolnak mikozben pisilnek. Erre minden egyes pisinel ment a taps, a kiabalas. Persze siras lett a vege mindket felnel: Arvinnal mert mgijedt, foleg a sogornonel azert mert megkerdeztem, h ha szarsz, majd odaallunk mi is es kiabalunk.....
Lenyeg, h Arvin azota nagyon nehezen pisil bilibe, viszont erdekes, h ma reggel kimenekultem vele a parkba reggel 7-kor (szo szerint menekultem, mert azota, h kinyilik a szemunk a nyomunkban vannak) es erdekes modon 4-szer "locsoltuk meg a fat", mindenfele konyorges nelkul. Annyit kerdeztem melyik fat locsoljuk, o meg mar huzta a gatyat. Aztan hazaertunk es megint bezarkozott a gyerek.
Es meg 7 het es 5 nap mig itt vannak. MEGORULOK!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment