Blogger Layouts

Monday 7 June 2010

Na megerkeztem. Isten aldja az ebay kitalalojat!
Szoval erdekes napok allnak mogottunk. Kezdjuk ott, h Arvinom mult het pentek 9.30-ota bolcsis. Ugy ment be, mintha mindig is oda jart volna. Mondta a vezeto, h ok, come back then at 12? Hogy mi, hat arrol volt szo h csak egy orat marad VELEM. De mondta, h higgyem el jobb lesz igy. Elcaplattam, kicsit meg hallgatoztam, de nem hallottam semmi sirat. Furcsa volt, h 2 ev utan eloszor "szabad" voltam. Mas az amikor az apjaval van, mert akkor kb felorankent csorog, h ez hol van, az hol van. Itt persze nem, vigyazniuk kell ra, hiszen szep penzt fizetek erte. Fura volt na, elmentem shoppingolni, mert aznap estere egy kisbarat 2 szulinapi bulijara voltunk hivatalosak. Megmondom oszinten felhivtam az anyukat, h mi kell, utalok kiadni valamire penzt, amit kesobb nem is hasznalnak. Plane ez egy olyan kisfiu, h semmi sem koti meg le igazan. Szoval anyuka mondta, h vegyek nekik egy utalvanyt. Az itt nagyon meno, h utalvanyt adsz, amit en iszonyatosan ertekelek: azt veszel amit akarsz, amikor te akarod mas penzen:-))vettem egy next-set, mert fuggo a csaj, meg gumicukrot is onnan vesz.
Aztan hipp-hopp del lett: bementem, mondta a portas, h mindjart szol az Arvin tanaranak. Jott a csaj a hona alatt az en kis megizzadt, kipirult, ordito gyerekemmel. Hat mint kiderult annyira bejott neki a bolcsi, h nem akart hazajonni.
Mellesleg megvolt a kovetkezo aranykopese:
en: hogy hivjak a tanarnenit?
o: please(PIZ):-))))))) Gondolom oltogatjak belejuk, h mondjak mindig, h please:-)))) de aranyos volt.
Az esti buli is jo lett: ejfelkor meg vigan ugraltak a gyerekek(csak egy kissebb balesettel megusztuk-kicsit verzett az orra).
Aztan ma reggel pedig elesben reggel 8-ra mentunk. 7-kor felkeltem, megcsinaltam a gyerek reggelijet, bementem a szobajaba. Hat olyan rendesen pasisan, szetterulve horpaszt a kisgolyo. Kicsit megsimogatom es mondom neki, h Arvin, ebreszto!
Fulvakaras es odaroffenti nekem, h Arvinka alszik! (mar ekkor rohogtem). Lenyeg, h 15perc utan felkelt, reggelizett, feloltoztunk es atsetaltunk a bolcsibe. Utkozben talalkoztunk a Jacobbal (a bf-fel:best friend), aki hatalmas come on Arvinnal udvozolt minket:-))))) Aztan semmi, bementem, atadtam a gyereket es kijottem.
Hazajottem es tok fura volt, ugy takaritottam, h mogottem senki nem szarta szet a rendet-ergo a maskor 3 oras melot masfel alatt siman megoldottam. De ures volt nelkule a haz nagyon, hianyzott a visongatasa a hisztije a kacagasa, az egesz kis lenye. Deltol mar felpercenkent csekkoltam az orat es egykor mint a hulye rohantam. Akkor is bementem es mondta a portas, h meg esznek a rainbow group-sok (Arvinom a rainbow-ban van:2-3 evesek). Aztan kijott, nem, kirohant, utana az tanarno, h acsi kezmosas, arctorles, Arvin meg szepen kovette. Utana kijott es elkezdett huppogni, amikr meglatott. Eloszor azt hittem meg maradni akar, de mondta a tanar, h egesz delelott az ajohoz rohangalt. es amugy is mit jelent az anyaka, finom, cuki szavak, mert mar annyit mondta az Arvin, h a masik nyolc is ezt szajkozza. Juj de rohogtem. De elmondhatatlan milyen jo volt magamhoz szoritani es hazafele hallgatni, h mi volt: pios oto, saga oto, aszkrim, piz,jacob, pakoj (piros auto,sarga auto, ice cream,please, Jacob).
Minjart csinalok kepet a report card-rol (minden nap irnak egy kis osszefoglalot, h mit csinaltak).

No comments:

Post a Comment