Blogger Layouts

Saturday 9 January 2010

bolcsi

Ma vegleg elhataroztam, hogy Arvinom bolcsibe fog menni. Vagyis meg hezitalok, h nurserybe (bolcsi) vagy childminderhez (olyan babysitter fele, aki vigyaz pl 3 -4 gyerekre, de ugyanugy foglalkozik vele, mint egy bolcsiben). Mind a kettonek megvan az elonye hatranya, de meg jobban bele kell fekudnom a temaba, mert ugy tudom mindkettot nehez talalni, nem tudom melyik olcsobb (mert az is fontos).
Bar kezdetben ugy gondoltam, hogy csak heti ket delelottot viszem. Csak hogy szoktassam a mas tarsasaghoz, mert meg soha nem hagytam masra itt Angliaban. Ebbol adodik, hogy hihetetlen anyas, pl. meg cigizni sem tudtam lemenni, mert sirt (jan. 1-tol szerencsere ez a problema is megoldodott, mert mar nem cigizek). Lenyeg, hogy biztos, hogy fura lesz nelkule meg ha csak par orarol is van szo....Annyira szeretem ez a kis pocsost, ezt a kis szineszpalantat. Ma is azt hittem megeszem. Csinalt valami baromsagot, raszoltam, le se szarta, raszoltam kicsit erelyesebben. A pillai alol rampillantott olyan hamisan. Nezte, hogy haragszom-e meg. En tartottam a pokerarcot, bar majdnem elrohogtem magam. Odajott, mondta, h Bocsi (:-) es megolelt. Ilyenkor addig olel, amig azt nem mondom szeretlek. Persze mondtam neki, hogy szeretlek es minden kezdett elolrol, mintha a falnak beszeltem volna harom perccel azelott.

No comments:

Post a Comment